Llegenda · 'ANY - ANY', baix del títol, indica la vida comercial del maquinari. · A la secció 'COMPANYIA', s'especifica l'estudi desenvolupador del videojoc. No de la distribuïdora. · A la secció 'DATA D'EIXIDA', es mostra la data de llançament del joc en la seua aparició al nostre territori. Quan no, s'indica la del país d'origen, o la més propera a territori europeu. Quan sobrepassen la data de vida de la consola, es tracta de jocs creats fora del seu cicle comercial oficial.
1989 – 2003 |
||
TÍTOL | COMPANYIA | DATA D’EIXIDA |
Alien 3 | BITS STUDIOS | 1993 |
Yakōchū GB (GB Color) | ATHENA CORPORATION | 1999 (només Japó) |
Resident Evil: Gaiden (GB Color) | M4 LTD. | 2001 |
Alone in the Dark: The New Nightmare (GB Color) | POCKET STUDIOS | 18 de maig de 2001 |
Deadeus | IZMA | 2019 |
1997 – 2000 |
||
TÍTOL | COMPANYIA | DATA D’EIXIDA |
Resident Evil 2 | TIGER ELECTRONICS | 1998 |
1999 – 2003 |
||
TÍTOL | COMPANYIA | DATA D’EIXIDA |
Clock Tower | ATHENA CORPORATION | 9 de desembre de 1999 |
A320 2009 |
||
TÍTOL | COMPANYIA | DATA D’EIXIDA |
7 Days Salvation | DINGOO GAMES | 2009 |
2004 – 2013 |
||
TÍTOL | COMPANYIA | DATA D’EIXIDA |
Resident Evil: Deadly Silence | CAPCOM | 2006 |
Dementium: The Ward | RENEGADE KID | 2007 |
Nanashi No Game | EPICS | 3 de juliol de 2008 (exclusiu Japó) |
Nanashi no Game: Me | EPICS | 27 d’agost de 2009 (exclusiu Japó) |
Dementium II | RENEGADE KID i MEMETIC GAMES | 4 de maig de 2010 (EEUU) |
Aliens: Infestation | WAYFORWARD TECHNOLOGIES | 11 d’octubre de 2011 |
2011 – 2020 |
||
TÍTOL | COMPANYIA | DATA D’EIXIDA |
Resident Evil: Revelations | TOSE i CAPCOM | 27 de gener de 2012 (Bèlgica) |
Spirit Camera: La Memoria Maldita | KOEI TECMO | 29 de juny de 2012 |
Dementium: The Ward | RENEGADE KID | 11 de febrer de 2016 |
Silver Falls: 3 Down Stars | SUNGRAND STUDIOS | 9 de gener de 2020 |
🛠️ Llistats en constant actualització⏳
CONSOLES PORTÀTILS DE TECNOLOGIA OBERTA2001 ~ Present |
||
Des de l’aparició de la consola de joc portàtil d’origen coreà GP32, es va obrir al món tot un ventall de possibilitats, recuperació, conservació i gaudi del videojoc per emportar a tot arreu, com mai s’havia vist de manera semblant a com fou l’emulació de les consoles als ordinadors personals o altre maquinari obert domèstic.
Ací hi han uns quants dels exemples més destacats de diferents generacions de dispositius de tecnologia oberta què, conservant la versatilitat i comoditat que ofereixen les consoles portàtils, són capaces d’executar via emulació diferents tipus de videojocs de diverses consoles, tant de sobretaula com també de portàtils, o d’altres sistemes operatius d’ordinadors. |
||
2001 |
2009 |
2009 |
2010 |
2013 |
2015 |
2017 ~ present |
2019 ~ present |
2020 ~ present |
2022 |
|